Članki avtorja: Tina Guček

Marketinško znanje
MMARKETING

Marketinško znanje je v digitalni dobi še bolj dragoceno

sparkasse
MMARKETING

S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov…

creatim4
MMARKETING

»Le zmes tehnologije in dobre uporabniške izkušnje daje prave…

T-2

Ko se združita kreativnost in umetna inteligenca

HISENSE UX
MMARKETING

Uporabniška izkušnja na prvem mestu

Curaprox
MMARKETING

Majhna, a usklajena ekipa, ki marsikomu odpre (in ne zapre) usta

Xiaomi 15 Ultra

Nova era mobilne fotografije, predstavljena v Zagrebu

darja zajc
MMEDIJI

»Vsak logotip je le simbol, dokler mu ljudje ne vdihnemo pomena«

telekom
MMARKETING

»Trajnost ni le beseda, temveč zaveza«

creatable
MMARKETING

Prizadevajte si, da bodo vaše vsebine vredne pozornosti

tiktok
MMARKETING

Na TikToku morate biti drzni – in pika!

nika oven
MMARKETING

Na katero omrežje stavijo marketingarji? Na Instagram!

Jurij Zrnec
MMARKETING

Ko Jurij Zrnec stopi iz cone udobja ...

Kliping
MMARKETING

20 let podajanja pravih informacij ob pravem času

Mighty Agency
MMARKETING

Mala, a mogočna agencija, ki združuje strateško razmišljanje in…

pangos
MMARKETING

Ko se blagovna znamka v popolnosti ujame s svojim ambasadorjem

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji